پارس تندر در صدر برترين ها
 

براساس گزارش هاي هفتگي شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران، خودروي پارس تندر از ابتداي توليد تاکنون با دريافت امتياز بسيار خوب در جايگاه برترين ها قرار گرفته و همواره رتبه هاي دوم و سوم جدول کيفي ترين خودروهاي توليدي در کشور را کسب کرده است.
بنابراين گزارش، اين خودرو که «شعار زيباي با کيفيت» بر روي آن نهاده شده است، با تغييرات ظاهري نسبت به خودروي تندر 90 همراه بوده و در توليد آن حفظ و ارتقاء کيفيت همواره مورد نظر قرار گرفته است، به گونه اي که از اين منظر حتي از خودرو مشابه خود يعني تندر90 در جايگاه برتري قرار دارد.
علاوه بر اين 3 محصول نيسان تيانا، مگان و تندر 90 اين شرکت نيز همواره به عنوان با کيفيت ترين خودروهاي توليدي کشور در صدر اين جدول قرار داشته است.
شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران خودروهاي توليدي در کشور را براساس نه معيار (فنربندي، تعليق و فرمان)، (موتور و انتقال قدرت)، (ترمز)، (تجهيزات الكتريكي)، (تزئينات)، (صداهاي غيرعادي)، (بدنه)، (نفوذ آب) و (رنگ) ارزشيابي مي کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 12932
بازدید کل : 462646
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2